Kraj

Kampania dla produktów mlecznych Free w lutym

Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej...

Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej Spółdzielni Mleczarskiej w Kościanie. O wstępnych założeniach dotyczących tego przedsięwzięcia pisaliśmy 28 czerwca w DS “MMP”. Została już ujawniona nazwa nowego brandu – pitne produkty mleczne takie jak: mleko, maślanki, jogurty i kefiry, znajdą się na półkach sklepowych pod nazwą Free. Wprowadzenie, które początkowo miało mieć miejsce w sierpniu, odbędzie się w październiku bieżącego roku. Kampania launchowa rozpocznie się w lutym 2005 r. i obejmie telewizję, billboardy, prasę, eventy oraz internet. Za działania public relations będzie odpowiadała agencja Rowland Communications, a spot telewizyjny wyprodukuje Timecode. “Free to produkty z kategorii premium, które będą skierowane do osób zamieszkałych w dużych miastach, średnio zamożnych i pracujących w koncernach oraz w dużych firmach” – mówi Rafał Moes, account manager w agencji Vert Advertising. (PU)