Kraj

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

Totalizator reklamuje Multi Multi
Totalizator Sportowy rozpoczyna loterię i wspierającą ją kampanię reklamową swojej gry Multi Multi. W loterii do wygrania jest ponad 300 nagród (konsole do gier, komputery, tablety, telewizory, sprzęt audio-wideo, smartfony i aparaty fotograficzne), wśród których dwiema głównymi są samochody osobowe Fiat 500 i Volvo V40.
Towarzyszy jej kampania reklamowa w telewizji, internecie i radiu, która potrwa pięć tygodni.
Dzięki tym działaniom Totalizator Sportowy ma nadzieję zwiększyć świadomość potencjalnych graczy na temat benefitów gier Multi Multi oraz Multi Multi Plus i zmienić jej percepcję (konsumenci uważają ją za skomplikowaną).

Kreacja do kampanii została przygotowana na podstawie konceptu opracowanego w 2013 r., który był już wykorzystywany w kampaniach prowadzonych zarówno w 2013, jak i w br. Na jej potrzeby przygotowano także pakiet materiałów POS.

15-sekundowe spoty TV będą emitowane w TVP, Polsacie, TVN oraz w kanałach tematycznych tych nadawców, emisję także 15-sekundowych spotów radiowych zaplanowano w pakietach Drapacz chmur, Zet Barometr + i RMF 3D, emisję reklam internetowych zaś w portalach Onet, WP, Gazeta, Interia oraz w mniejszych, np. poradnikowych, porównywarkach cen i portalach zakupowych.

Modyfikacja kreacji została dokonana przez agencję Fat Baby, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Realizację loterii TS zlecił firmie Unique One Sp. z o.o.