Kraj

DDC Media zmienia się w Media DDB & Tribal

Internetowy dom mediowy grupy CP DDB pod nowym szyldem. Będzie nim kierować Krzysztof Dębski.


DDC Media zmienia się w Media DDB & Tribal
Internetowy dom mediowy DDC Media zmienia nazwę na Media DDB & Tribal. Powstała w 2012 r. spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów digital oraz data science.

Krzysztof Dębski odpowiada za rozwój agencji w obszarze mediów digital i obejmuje stanowisko interactive media director DDB & Tribal. Dębski dołączył do grupy CP DDB w 2012 r.

Dotychczas Media DDB & Tribal zrealizował onlinowe kampanie dla następujących marek: Pandora, Pelion (Dermena), PLL LOT, McDonald’s, Tchibo, Qualia Development, Stary Browar, Unilever (Kasia, Algida, Carte d’Or), Drogerie Natura, Kredobank (Ukraina), TBC Bank (Gruzja), Kaspi Bank (Kazachstan) i innych.

O połączeniu DDB Warszawa z Tribal DDB informowaliśmy 20 stycznia br. w MMP24.