Kraj

Linie lotnicze Wizz Air rozpoczęły pierwszą kampanię w telewizji

Rozpoczęła się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa tanich linii lotniczych Wizz Air. Kampania ma charakter wizerunkowy, ale pojawiają się...

Rozpoczęła się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa tanich linii lotniczych Wizz Air. Kampania ma charakter wizerunkowy, ale pojawiają się w niej również informacje o cenach biletów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB. Z obiema agencjami firma Wizz Air współpracuje sieciowo. Reklama emitowana będzie w stacjach TVN i Polsat przez sześć tygodni. Grupą celową są osoby mieszkające w miastach. Koncepcja kreatywna opiera się na haśle “Wizz. Teraz wszyscy mogą latać”, a zgodnie z przekazem spotu bilety lotnicze w Wizz Air są tak tanie, że można dzięki nim odwiedzać nawet osoby, które się niezbyt lubi. Wizz Air pojawił się na polskim rynku wiosną tego roku i dotychczas wspierał swoją ofertę wyłącznie działaniami reklamowymi na nośnikach reklamy zewnętrznej i w prasie. Firma Wizz Air jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii, ale rodowód ma węgierski. (PR)