Kraj

Algida ruszyła ze wsparciem nowego Big Milka

Marka Unilevera wspiera nowy wariant lodów na patyku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fot0KF5RGavA%22%7D
Jak informowaliśmy w ubiegłotygodniowym serwisie (MMP24 z 16 kwietnia), firma Unilever znacznie poszerzyła portfolio lodów. Właśnie startuje kampania promująca nowe warianty Big Milka z jogurtem, który na rynku pojawi się w dwóch smakach: truskawkowym i toffee.

Agencja DDB & Tribal przygotowała spot telewizyjny wspierający pojawienie się na rynku nowego wariantu Big Milka – lodów jogurtowych. Bohaterem spotu jest didżej, który w trakcie zabawy na plaży za pomocą dźwięków i specjalnej maszyny wprawia w ruch poszczególne składniki nowych Big Milków. Spot wyreżyserował Dael Oates. Produkcją zajął się dom produkcyjny Cut/Cut, a postprodukcją studio Platige Image. Media na potrzeby kampanii kupuje PHD Media Direction.

Agencja jest również autorem key visuali oraz adaptacji wszystkich materiałów na wybrane rynki Europy Środkowo-Wschodniej.