Kraj

Kampania T-Mobile wchodzi w kolejną fazę [wideo]

W internecie premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje. Wsparcie obejmuje również TV. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja DDB & Tribal.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FspFgVEqIwxk%22%7D
W kolejnych odcinkach reklamowego mini-serialu, z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego, operator promuje ofertę Jump! Family, w której 5 GB internetu i nielimitowane rozmowy i SMS-y dostępne są już od 30 zł.

W drugiej odsłonie kampanii zobaczyć będzie można dwa kolejne spoty reklamowe: 30- i 15-sekundowe. Tym razem są one osadzone w domowej scenerii. Nowe epizody pojawią się nie tylko w telewizji, ale także w internecie, gdzie premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja DDB & Tribal. Media dla T-Mobile planuje i kupuje Starcom.