Kraj

Trzy wygrane agencji Grey Warszawa

Agencja Grey Warszawa wygrała ostatnio trzy przetargi, w kolejności według wielkości budżetów (dokładne wysokości nie zostały ujawnione), są to: Voltaren...

Agencja Grey Warszawa wygrała ostatnio trzy przetargi, w kolejności według wielkości budżetów (dokładne wysokości nie zostały ujawnione), są to: Voltaren firmy Novartis, Europejski Fundusz Leasingowy i kolejny produkt Novartisa -minerały marki Sandoz. Na krótkiej liście agencji starających się o Voltaren była jeszcze m.in. agencja Czajkowski & Brajdić, o Sandoz rywalizowały też: Bimer Mazurczak, APC Instytut i T for 2. Jeden z produktów z rodziny Voltaren -maść przeciwbólowa i przeciwzapalna Voltaren Emulgel -został zarejestrowany w ub.r. jako produkt OTC, dla niego przygotowywana jest kampania. Zmieniono opakowanie, adaptując międzynarodowy wzór, spot telewizyjny będzie również adaptacją produkcji belgijskiej. Grey Warszawa wykreowała natomiast do tej kampanii layout prasowy. Media dla Novartis kupuje MQI, kampania ma rozpocząć się niebawem. W pierwszej połowie roku będzie miała głównie charakter ATL-owy, w drugiej zaś pojawią się promocje dla hurtowników farmaceutycznych i aptek. (JS)