Od lutego nową twarzą marki napoju izotonicznego 4Move z portfolio FoodCare został José Mourinho – menedżer piłkarski. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency, która właśnie podpisała kontrakt na jej realizację.
Opracowana przez PromoAgency idea promocyjna opiera się na wartościach takich jak: praca, determinacja, walka, wytrwałość, zwycięstwo, sukces. José Mourinho ma być bezkompromisowym motywatorem, który na każdym kroku zachęca do podejmowania wyzwań i pokonywania własnych słabości. Ma zarazić Polaków myśleniem o sukcesie i pokazać, że ograniczenia nie istnieją.
FoodCare zapewnia, że marka 4Move ma 1/3 udziałów w rynku wartym ok. 149 mln zł. Firma podaje też też, że jej marka w grudniu uzyskała wiodącą pozycję w kategorii hipotoników w ujęciu ilościowym w sztukach.
To pierwsza taka realizacja PromoAgency dla FoodCare. Do tej pory agencja współpracowała z takimi markami jak Polskie Linie Lotnicze LOT, Kruszwica czy TaxCare. Niedawno chwaliła się również projektem identyfikacji wizualnej zrealizowanym dla części listowej InPost.