Zagranica

Psy śledzą ludzi z ulotkami

Battersea Dogs & Cats' Home wystartowało z niecodzienną akcją marketingową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D126591064%22%7D
Fundacja Battersea Dogs & Cats’ Home wystartowała w Londynie z innowacyjnym projektem marketingowym promującym przygarnianie psów ze schronisk. W kampanii został wykorzystany potencjał częstotliwości radiowej (RFID). Działanie rozpoczyna się od pobrania ulotki informacyjnej, a później za obdarowaną osobą “kroczy” pies.
Osoby, które od wolontariuszy odebrały ulotki, poruszają się wzdłuż pasażu handlowego, na którym znajduje się ekran. Gdy znajdują się przy ekranie, zostaje uruchomiony poprzez specjalny chip aktywator obrazu na ekranie. Przed przechodniami ukazuje się obraz psa, który “śledzi” właściciela ulotki.

Kampania #Lookingforyou ma uświadomić ludziom, że wiele psów czeka na ich opiekę. Za kreację działań odpowiada Ogilvy One. Psy zostały sfilmowane w różnych pozach, a interaktywne billboardy i citylighty zostały rozmieszczone wzdłuż głównych pasaży, po których poruszają się piesi.
Kampania realizowana jest również we współpracy z Exterion Media, która w akcjach marketingowych wykorzystuje potencjał fal RFID. Dostawcą danych w czasie rzeczywistym jest firma IntelliFi.

Za produkcję filmów odpowiada Framestore. Zdjęcia statyczne wykonała agencja Kevin Mallett’s Films Photography.

(Brand Republic)