Przetargi

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju wybrało ZenithOptimedia Group

W konkursie startowało sześć agencji.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju wybrało ZenithOptimedia Group do realizacji kampanii promującej Dni Otwarte Funduszy Europejskich. W przetargu zorganizowanym przez Ministerstwo wzięło udział sześć agencji.
 
Dni Otwarte Funduszy Europejskich to akcja promująca projekty dofinansowane ze środków unijnych w Polsce. Dzięki setkom imprez i atrakcji organizowanych w całym kraju od 7 do 10 maja 2015 r. Polacy mogą się przekonać, jak działają Fundusze Europejskie, zwiedzając dofinansowane instytucje kultury, biorąc udział w rozmaitych warsztatach oraz atrakcjach dla całej rodziny.
 
Kampania informująca o Dniach Otwartych Funduszy Europejskich jest realizowana w ogólnopolskich stacjach radiowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół Optimedia.