Kraj

Katarzyna Szewczuk awansuje na stanowisko businnes growth directora w Grey Group

Wkrótce zostaną ogłoszone kolejne zmiany w ścisłym kierownictwie firmy związane z implementacją nowej strategii.

Każdy wiodący dział biznesowy w Grey Group ma zostać wzmocniony od strony zarządczej. W kierunek ten wpisuje się awans Katarzyny Szewczuk, która pod koniec kwietnia 2015 r. objęła funkcję business growth directora. Poprzednio pracowała na stanowisku client service directora w dziale obsługi klienta w Grey Warszawa.

Zanim Szewczuk dołączyła do zespołu Grey, zajmowała się obsługą klientów rekrutujących się spośród różnorodnych sektorów gospodarki, m.in. była to Telekomunikacja Polska/France Telecom, w tym przypadku Szewczuk odpowiadała za rebranding marki Idea na Orange w Polsce, ponadto: Cyfrowy Polsat/SmartDom, Plus, MasterCard, Allianz, SabMiller/Kampania Piwowarska, Liberty, GlaxoSmithKline, Ferrero, IKEA. Ma łącznie 14-letnie doświadczenie w pracy w reklamie, z czego pięć lat w Grey, licząc od chwili fuzji firmy z Testardo, gdzie wcześniej pracowała. 

Od początku 2015 r. Grey Group pracuje nad modyfikacją dotychczasowej strategii działania. Anna Pańczyk, która od stycznia 2015 r. stoi na czele Grey Group w Polsce jako CEO, odpowiada za kształtowanie i wcielanie w życie nowego planu działania. Zmiany wiążą się ze znaczącą reorganizacją na wysokim szczeblu zarządzania firmy, w zespole kluczowych menedżerów, którzy odpowiadają za strategię i rozwój biznesu Grey Group. W maju dołączają do niego nowe osoby.