Kraj

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię dla biura podróży Almatur

W akcję zaangażowany jest koszykarz Marcin Gortat.

Biuro podróży Almatur we współpracy z Fundacją MG13 Mierz Wysoko po raz kolejny organizuje akcję z Marcinem Gortatem w roli głównej. Tegoroczna akcja marketingowa Almatur ma postać konkursu, który będzie skierowany do wszystkich młodych ludzi chcących spróbować swoich sił w wyścigu o nagrody. Do wygrania jest 14 piłek i 14 koszulek z autografami Marcina Gortata. Zabawa organizowana jest pod hasłem “Dokończ… i wygraj!”.

Akcja będzie polegała na rozwinięciu rozpoczętego przez Marcina Gortata zdania znajdującego się w komiksowym dymku na konkursowej grafice. Konkurs będzie realizowany w Facebooku, potrwa sześć tygodni i będzie miał 14 edycji. Konkurs potrwa do połowy czerwca.

Za pomysł, realizację, przeprowadzenie akcji i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy. Agencja przez kolejny rok zajmuje się obsługą biura podróży Almatur w social mediach. Współpraca trwa od 2013 r. i została przedłużona na rok 2015.