Kraj

Engine wiodącą agencją dla Mini w Polsce

Agencji został powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację ATL, BTL, online oraz działania w salonach dilerskich.

Mini Polska rozszerza zakres współpracy z agencją Engine i powierza jej status wiodącej agencji wspierającej działania komunikacyjne marki Mini na rynku polskim. Do tej pory wieloletnia, trwająca od 2003 r., współpraca skupiała się głównie na obszarze digital. Agencja realizowała między innymi serwisy internetowe oraz kampanie online. Obecnie został jej powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację ATL, BTL, online oraz działania w salonach dilerskich.

– Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania agencji, która świetnie zna naszą markę i rozumie jej wyjątkowy styl oraz język komunikacji. Pierwsze wspólne doświadczenia w ramach rozszerzonej współpracy potwierdzają, że był to właściwy wybór – mówi Paweł Koziński, marketing & communication manager Mini Polska.

Za planowanie i zakup mediów dla Mini Polska odpowiada dom mediowy Initiative, a działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Get More Social.