Kraj

Redan zadowolony ze sprzedaży w sieci Top Secret

W kwietniu obroty marki z portfolio Grupy Redan wzrosły o 21 proc. w Polsce w ujęciu r./r.

Jak poinformowało biuro prasowe Grupy Redan, o 21 proc. wzrosły w kwietniu br. obroty marki Top Secret w Polsce w ujęciu r./r. Ma to oznaczać kolejny udany miesiąc sprzedaży wiosennej kolekcji części fashion. Także sieć dyskontowa TXM Textilmarket utrzymała wzrostowy trend sprzedaży. W skali całej Grupy Redan przychody w kwietniu zwiększyły się r./r. o 8 proc., do 48 mln zł.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w kwietniu wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21 proc. od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38 proc. r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7 proc. od osiągniętej w kwietniu 2014 r.
W ujęciu narastającym od stycznia do kwietnia wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23 proc. od osiągniętej w 2014 r., przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły zaś w złotych równowartość kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46 proc. r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do kwietnia 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6 proc. od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec kwietnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. mkw., czyli o 14 proc. więcej niż w kwietniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. mkw. (spadek o 24 proc. w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. mkw. To o 5 proc. więcej niż w kwietniu 2014 r.

Sieć dyskontowa TXM Textilmarket w minionym miesiącu zrealizowała 26 mln zł obrotów, czyli o 9 proc. więcej niż przed rokiem. Przez cztery pierwsze miesiące br. sprzedaż wyniosła 87 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. r./r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. mkw. i była o 9 proc. większa niż w kwietniu 2014 r. Jak informowaliśmy w MMP24 z 23 kwietnia, właśnie trwa pierwsza kampania telewizyjna sieci.
Cała Grupa Redan w kwietniu 2015 r. osiągnęła łącznie 48 mln zł przychodów, czyli o 8 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do kwietnia br. obroty wyniosły 161 mln zł i były wyższe o 10 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec kwietnia wyniosła 109,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 7 proc. w odniesieniu do kwietnia ub.r.