Zagranica

Coca-Cola z puszkami dla niewidomych

W Meksyku i Argentynie producent napoju z niecodziennymi działaniami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY55KQUAT1kE%22%7D
Coca-Cola w Argentynie i Meksyku wprowadza na rynek specjalne butelki i puszki z oznaczeniami w języku Braille’a. Swoje działania wspiera kampanią.

W Meksyku za kreację działań odpowiada agencja Anonimo. Za kreację puszek – Geometry Global. Działanie jest realizowane we współpracy z Los Murcielagos – drużyną piłkarską, która jest złożona z osób niewidomych. Specjalnie na potrzeby kampanii stworzono również personalizowane butelki z imionami zawodników.

(AdWeek)