Kraj

TVN Media będzie rozwijać reklamy mobilne i na Smart TV

Planuje też konsekwentnie poszerzać portfolio form dedykowanych online.

TVN Media zapowiada konsekwentną realizację wdrażania strategii poszerzania portfolio innowacyjnych formatów reklamowych dedykowanych online. Obecnie w ofercie znajdują się takie pozycje jak spot interaktywny 2.0 czy Tap and Go. Te formy reklamowe, wypracowane w ostatnich miesiącach, mają być wyznacznikiem kierunków rozwoju reklamy digital.
TVN Media zapowiada dalszy rozwój form reklamy angażującej użytkownika zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i Smart TV.
Obecnie TVN Media ma w portfolio następujące formy reklamy richmedia: sidedish (spot przed krótkimi materiałami wideo, połączony z interaktywnym panelem, na którego kartach znajdują się interaktywne wtyczki), tap and go (interaktywna plansza), spot interaktywny 2.0 (spot z zawierający interaktywne wtyczki), storyteller (wielokrotnie rozwijany banner) oraz choose and play (kolekcja powiązanych ze sobą spotów wideo przed długimi materiałami).