Kraj

Ogilvy & Mather wygrywa przetarg Żywca

Na short-liście były również agencje Lvov i Just.

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę flagowej marki Żywiec – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Budżet kreatywny trafił do agencji Ogilvy & Mather, która na short-liście znalazła się z Lvov i Just. 

W konkursie wzięło udział sześć agencji: Grey Group, Just, Havas Worldwide Warsaw, Lvov, McCann Warsaw i Ogilvy & Mather. Z udziału w przetargu zrezygnowała DDB & Tribal, chociaż została zaproszona. Od połowy 2012 r. do końca stycznia br. odpowiadała za obsługę tej marki. Żywiec po wieloetapowych kampaniach autorstwa tej agencji znacząco poprawił swoją pozycję na rynku.

Marketer nie potwierdził informacji o rozstrzygnięciu przetargu, a agencja nie komentuje naszych doniesień.