Kraj

Oranżada Hellena otwiera sezon kampanią telewizyjną

Po serii działań wizerunkowych związanych ze sponsoringiem i product placement marka Coliana rusza z kampanią telewizyjną ponownie z udziałem Ani Mru Mru.

Ruszyła kampania telewizyjna Oranżady Hellena (Colian). Spoty promuje hasło “Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W tegorocznej odsłonie kampanii Oranżady Hellena ponownie wzięli udział bohaterowie marki – kabaret Ani Mru Mru.
Reklamy pojawiły się z początkiem maja. Kampania stanowi kontynuację ubiegłorocznej formuły. 15-sekundowe spoty mają komunikować kluczowe cechy Oranżady Hellena – wielopokoleniowość, dumę z polskiego produktu i pozytywne emocje. Jak zapewnia biuro prasowe, reklama jest silnie brandingowa i dobitnie podkreśla ważne cechy Oranżady Hellena: jej oryginalność, dobre nagazowanie i słodycz.
Hellena w tym roku stawia na produkty impulsowe, dlatego trzech bohaterów kabaretu reklamuje trzy odsłony oranżady w małym formacie, czyli puszkę, butelkę PET 0,4 l i butelkę szklaną z kapslem typu twist off – nowości w portfolio Oranżady.
Spot podkreśla, że oranżada jest napojem, który stale gości w polskich domach już od kilkudziesięciu lat.  
Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku Oranżady Hellena jako polskiego produktu, który opiera się chwilowym modom i towarzyszy polskim konsumentom od dziesięcioleci.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube). Niebawem ruszy także specjalna strona WWW poświęcona Oranżadzie Hellena, wspierająca launch produktów w nowych opakowaniach. Spot telewizyjny przygotowała agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.