Kraj

Merloni Indesit wprowadza na rynek nowy produkt - lodówki Graffiti

Merloni Indesit Polska wprowadza na rynek nową linię lodówek - Graffiti. Ich cechą wyróżniającą jest to, że mogą służyć także...

Merloni Indesit Polska wprowadza na rynek nową linię lodówek – Graffiti. Ich cechą wyróżniającą jest to, że mogą służyć także jako biała tablica. Dzięki specjalnej powierzchni, którą pokryto drzwi i boki lodówek Graffiti, nadają się do zapisywania listy zakupów, wiadomości do domowników, numerów telefonów, przepisów kulinarnych czy nawet do artystycznego ozdabiania kuchni. Wprowadzaniu lodówek Graffiti na polski rynek towarzyszą akcje promocyjne, podczas których uczestnicy biorą udział w konkursach rysowniczych (rysowanie odbywa się na lodówkach). Działania są uzupełnieniem kampanii wizerunkowej marki Indesit. O planach firmy dotyczących jesiennej fali tej kampanii pisaliśmy w DS “MMP” z 24 sierpnia br. Kampania reklamowa, która właśnie się rozpoczęła, opiera się głównie na telewizji i prowadzona jest pod hasłem przewodnim: “My pracujemy, Ty masz wolne”. Produktem pokazywanym w reklamie są pralki Indesit, a nacisk w komunikacji położony jest na pokazanie cech produktów Indesit, które pozwalają zaoszczędzać czas i wykorzystać te “oszczędności” na zabawę i aktywny tryb życia. Grupą docelową kampanii są młodzi konsumenci lubiący sport, aktywny wypoczynek i życie towarzyskie. Merloni Indesit Polska współpracuje z agencjami Gruppa 66/Ogilvy (marka Indesit) i Leo Burnett Warszawa (marka Merloni) oraz z domem mediowym Carat Polska. (MG)