Kraj

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Jako strategic operations director Adam Śmiłowski zajmie się integrowaniem w ramach grupy obszarów takich jak shopper, digital, business consulting czy PR. Będzie także odpowiedzialny za całościowy nadzór nad komunikacją tworzoną przez Grey Group, w tym za poszukiwanie rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o nowe grupy konsumenckie, nowe trendy z uwzględnieniem procesów zakupowych online & offline.

– Potrzebujemy kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach. Naszym wyzwaniem jest dostarczanie rozwiązań, które będą wzmacniały biznes naszych klientów, bez względu na punkt dotarcia do konsumenta. Do tego potrzebna jest ekspertyza w budowaniu marek i biznesu, wysokiej jakości produkt kreatywny i narzędzia, które wzmacniają sprzedaż. Rolą Adama jest przygotowanie firmy do stawienia czoła obecnym i nadchodzącym wyzwaniom, wynikającym także z postępującej dominacji cyfrowych rozwiązań w marketingu – uważa Anna Pańczyk, CEO Grey Group w Polsce.

Śmiłowski ma ponad 15-letnie doświadczenie, które zdobywał realizując swoje obowiązki jako lider planowania, rozwoju i wzrostu biznesu oraz jako konsultant marketingowy (Change Integrated, BBDO Warszawa, G7 / D’Arcy Warszawa) dla lokalnych i międzynarodowych marek (Era, Telekomunikacja Polska, Bank Millennium, Link4, Pepsi, Heinz / Pudliszki, Frito Lay, P&G, PZU, Proama, Wrigley, Skoda, Chevrolet, Jeep).