Kraj

Bank Millennium reklamuje konta oszczędnościowe

Bank kusi oprocentowaniem 2,7%.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfK284sfiUPU%26t%3D0s%22%7D
Bank Millennium ruszył z kampanią reklamującą konta oszczędnościowe Profit. Zachętą do lokowania środków ma być promocyjne oprocentowanie na 2,7% w skali roku. Dotyczy ono kwot do 100 tys. zł, środki powyżej będą oprocentowane w skali 1,1%. Promocja obowiązuje tylko na nowe środki do 16 listopada br.

W kampanii banku ponownie występuje Radek Kotarski. Kreacje reklam przygotowuje dla banku agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajmują się domy mediowe: Initiative (ATL) oraz Carat (online).