Kraj

San Markos została wyłącznym partnerem marketingowym fundacji Moja Afryka

Fundacja Moja Afryka i Republika Dobrej Marki San Markos rozpoczęły współpracę nad drugą kampanią dla tej organizacji. Agencja została wyłącznym...

Fundacja Moja Afryka i Republika Dobrej Marki San Markos rozpoczęły współpracę nad drugą kampanią dla tej organizacji. Agencja została wyłącznym partnerem marketingowym i w ramach wolontariatu zajmie się opracowaniem strategii kampanii oraz strategią kreatywną akcji. Fundacja Moja Afryka została założona przez Urszulę Chim i Dorotę Kozarzewską (wcześniej związana z agencją DDB Warszawa). Głównym celem fundacji jest pomoc hospicjum dla najmłodszych dzieci i ich matek chorych na AIDS. Znajdujące się w Republice Południowej Afryki hospicjum jest prowadzone przez siostry zakonne i zapewnia pomoc, opiekę umierającym dzieciom i ich matkom. “Kampania wystartuje w przyszłym roku – powiedziała Magdalena Czaja, prezes agencji San Markos – dokładny termin rozpoczęcia zależy od pozyskania wszystkich pozostałych partnerów, w tym domu mediowego”. Ubiegłoroczna ogólnopolska kampania Mojej Afryki prowadzona była pod hasłem “Daruj nam życie”, a zrealizowana we współpracy z agencją PZL. Głównym jej celem była budowa świadomości istnienia fundacji Moja Afryka i pokazanie polskiemu społeczeństwu istoty jej misji. (AMS)