Zagranica

Marmite z letnią kampanią w hołdzie trendom hippisowskim

Marka z portfolio Unilevera gotowa do lata.

Marmite z letnią kampanią w hołdzie trendom hippisowskim
Marka z portfolio Unilevera Marmite rozpoczęła kampanię pod hasłem “Summer of love”. Działania utrzymane są w konwencji hippie. Wyjątkowo na potrzeby letnich działań Unilever zastąpił dotychczasowe logo w kolorach czarno-czerwonym, paskiem z kwiatami i w kolorze różowym. Unilever zgłosił swój znak towarowy do ochrony patentowej.

Na razie Unilever nie zdradził szczegółów dotyczących dalszych działań – jedyne, co ujawnił, to nowe logo. Marmite jest uważane za markę, którą można “albo kochać, albo nienawidzić”. Ostatnie działania marketingowe podejmowane w związku z jej promocją w lutym br. Unilever uznał za nieudane, dlatego nowa kampania ma być bardziej wyważona, jej dalsze szczegóły marketer trzyma na razie w tajemnicy.

(Marketing Magazine)