Kraj

Nestle wprowadza nowy wariant wafli Princessa Snack

Nestle Polska SA wprowadza na polski rynek nowy wariant wafli Princessa Snack - są to wafelki w czekoladzie pakowane w...

Nestle Polska SA wprowadza na polski rynek nowy wariant wafli Princessa Snack – są to wafelki w czekoladzie pakowane w prostokątne pudełko przypominające kieszonkę o wymiarach 65×40 mm, w którym znajduje się 6 oddzielnie zapakowanych wafelków. Sugerowana cena detaliczna jednego pudełka wynosi 3,70 zł. Sprzedaż Princessy wspierana jest intensywną kampanią reklamową na antenach TVP, TVN-u i Polsatu. Kampanię reklamową przygotowała agencja Lowe GGK i dom mediowy Universal McCann. Według producenta marka Princessa ma 26-proc. udział ilościowy w rynku (dane: ACNielsen za okres czerwiec/lipiec br.) i tym samym zajmuje pozycję lidera w tym segmencie. Nestle decyduje się na rozwój tej kategorii produktowej, ponieważ według danych rynkowych (źródło jak wyżej) rynek wafli, porównując rok do roku, wrósł ilościowo o 7 proc., a wartościowo o 8 proc. (MB)