Kraj

Rusza kampania plastrowanego sera Hochland

Firma launchuje nowe plastry sera topionego.

Rusza kampania plastrowanego sera Hochland
Wystartowała intensywna kampania plastrów topionych sera Hochland w nowej odsłonie. Ogólnopolska kampania realizowana będzie od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor.

Jak przekonuje firma, działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Hochland zapewnia, że na te potrzeby konsumentów odpowiadają nowe plastry topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. 
Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla nowych plastrów Hochland odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.