Kraj

Artur Pielak został dyrektorem marketingu Alima-Gerber SA

Artur Pielak objął stanowisko dyrektora marketingu Alima-Gerber SA, zastępując Katarzynę Warzechę, która odeszła z firmy w kwietniu br. (Warzecha obejmie...

Artur Pielak objął stanowisko dyrektora marketingu Alima-Gerber SA, zastępując Katarzynę Warzechę, która odeszła z firmy w kwietniu br. (Warzecha obejmie stanowisko dyrektora marketingu w spółce Kamis SA). Artur Pielak ostatnio pracował w firmie Gillette, gdzie pełnił jedną z menedżerskich funkcji w dziale marketingu. W ciągu najbliższych tygodni ma zaprezentować koncepcję rozwoju działu marketingu i strategii prowadzenia biznesu produktów przeznaczonych dla dzieci i niemowląt. Alima-Gerber SA nadal poszukuje osoby, która zajęłaby stanowisko prezesa, po tym jak firmę opuścił Sammy Karam. Do momentu wyłonienia osoby, która go zastąpi, obowiązki prezesa pełnić będzie Eric Belingause. (MKS)