Przetargi

TBWA, TBWA PR i MediaCom dla Amnesty International Polska

Głównym elementem obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce będzie zainaugurowana 21 maja akcja społeczna "Wolność - Udostępnij".

TBWA, TBWA PR i MediaCom dla Amnesty International Polska
Agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem “Wolność – Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR oraz domem mediowym MediaCom Warszawa. W ramach projektu wolontariusze z całej Polski, media, firmy i znane osoby udostępniły Amnesty International zasoby, którymi dysponują, aby niecodzienny przekaz związany z dzieleniem się wolnością i solidarnością dotarł do osób, którym nie jest obojętne łamanie praw człowieka.

Komunikacja akcji opiera się na materiałach filmowych, w których znane osoby, m.in. Monika Borzym, Grzegorz Miecugow, Jacek Pałasiński, Józef Pinior, Grażyna Wolszczak, Aga Zaryan i zespół Dezerter opowiadają, co dla nich oznacza wolność. Jednocześnie w mediach społecznościowych blogerzy, muzycy czy aktorzy, m.in. Adam Balcerek, Michał Fedorowicz, Natalia Hatalska, Karol Paciorek, Paweł Tkaczyk i zespół Illusion wesprą wolontariuszy Amnesty, identyfikując się z projektem “Wolność – Udostępnij” na swoich profilach w Facebooku i Twitterze. Jubileuszowy komunikat Amnesty International Polska pojawi się także w mediach, które wsparły akcję, oraz w kinach. Wszystko 
po to, aby zachęcić Polaków do wsparcia organizacji w walce o swobody obywatelskie 
i przestrzeganie praw człowieka na świecie. Osoby zainteresowane działalnością Amnesty przekierowane zostaną na stronę internetową, na której można przeczytać historie aktywistów 
oraz osób, które dzięki zaangażowaniu Amnesty odzyskały wolność, a także dowiedzieć się, jak można wspomóc aktualne projekty.

W ramach projektu TBWA przygotowało koncepcję kreatywną i materiały wizerunkowe wykorzystane podczas obchodów jubileuszu działalności Amnesty International w Polsce. TBWA PR jest odpowiedzialne za działania media relations, w tym organizację konferencji prasowej inaugurującej projekt. Dom mediowy MediaCom Warszawa współpracował przy opracowywaniu koncepcji, a także zaplanował media i odpowiadał za pozyskanie powierzchni do kampanii. Wszystkie agencje połączyły siły także w celu zaangażowania ambasadorów i partnerów projektu. TBWA, TBWA PR i MediaCom Warszawa realizują akcję pro bono.