Kraj

Legend Group i Universal McCann przygotowują kampanię wspierającą promocję Winiar

Na zlecenie koncernu Nestle Polska SA, właściciela marki Winiary, agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Universal McCann przygotowują nową...

Na zlecenie koncernu Nestle Polska SA, właściciela marki Winiary, agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Universal McCann przygotowują nową kampanię reklamową kostek rosołowych Winiary. W kampanii, która ruszy na jesieni (dokładnego terminu kampanii producent nie ujawnia), w głównych stacjach ogólnopolskich będą emitowane dwa spoty w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej. Od września do końca lutego przyszłego roku będzie trwała promocja konsumencka – loteria pod hasłem “Zostań bulionerem” – aby wziąć w niej udział, należy kupić 20 kostek rosołowych Winiary (na opakowaniach promocyjnych znajduje się kupon konkursowy). Jako nagrody (ich losowanie odbędzie się 1 marca) przewidziano gratyfikacje pieniężne – 100 osób otrzyma 12 miesięcznych pensji w wys. 2 tys. zł netto (czyli 24 tys. zł rocznie). W ramach wsparcia loterii przewidziano akcje promocyjne. Winiary są również sponsorem serialu “Bulionerzy” w reżyserii Andrzeja Kostenki emitowanego od 17 września w piątki o godz. 20.10 w TVP1 (jego emisji towarzyszą billboardy sponsorskie Winiar). Zaplanowano emisję 13 odcinków serialu. Obecnie to już czwarta edycja loterii Zostań Bulionerem. Producent twierdzi, że cieszyła się ona tak dużym powodzeniem, że w tym roku zdecydowano o zwiększeniu liczby wygrywających do 100 osób. (MB)