Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od Pokoleń. Od 15 maja w kinach i w telewizji w prasie i w internecie sam Zbigniew Grycan opowiada odbiorcom, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
Film reklamowy ma pokazywać, jak powstają rodzinne lody. Film ma podkreślać, że marka Grycan, nawet produkując lody na dużą skalę, robi to w poszanowaniu tradycji.
Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem, występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno w telewizji, jak i w kinie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19:25 na antenie Polsatu w dłuższej wersji w sieci 36 kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2-minutowej wersji w kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki.
Przez całe lato działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.
Koncepcja i linia kreatywna nowej kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.