Kraj

Grycan po raz pierwszy w telewizji

Rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki lodów i lodziarniokawiarni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCrcwQHUI_Yk%22%7D
Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od Pokoleń. Od 15 maja w kinach i w telewizji w prasie i w internecie sam Zbigniew Grycan opowiada odbiorcom, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
Film reklamowy ma pokazywać, jak powstają rodzinne lody. Film ma podkreślać, że marka Grycan, nawet produkując lody na dużą skalę, robi to w poszanowaniu tradycji. 
Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem, występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno w telewizji, jak i w kinie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19:25 na antenie Polsatu w dłuższej wersji w sieci 36 kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2-minutowej wersji w kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki.

Przez całe lato działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.  
   
Koncepcja i linia kreatywna nowej kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.