Zagranica

Impulse ogłasza przetarg na kreację

Marka dezodorantów z portfolio Unilevera poszukuje podmiotu do obsługi kampanii.

Impulse, marka dezodorantów z portfolio Unilevera, ogłosiła przetarg na kreację. Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za globalną kampanię, której celem będzie odświeżenie brandu. Short-lista ma być ujawniona do 25 maja. Przetarg będzie rozstrzygnięty miesiąc później.
Dotychczasowy globalny budżet kreatywny spoczywał w rękach argentyńskiej agencji Ponce, która jest częścią Mullen Lowe Group. Agencja obsługuje markę od 2008 r. Do 2006 r. marką opiekowała się agencja Bartle Bogle Hegarty. Jeszcze wcześniej – Ogilvy & Mather.

Ammirati Puris Lintas, agencja, która weszła w skład Lowe Lintas & Partners w 1999 r., stworzyła słynny strapline marki: “Men can’t help acting on Impulse.”
W 1998 r. po raz pierwszy w reklamie marki w Wielkiej Brytanii zagrała para gejów – za kreacje odpowiadało Ogilvy & Mather.

(Campaign)