Kraj

Grupa kreatywna Taxi zajmie się obsługą marki piwa Hammer

Zakłady Piwowarskie "Głubczyce" SA powierzyły obsługę strategiczno-kreatywną i mediową marki piwa Hammer grupie kreatywnej Taxi. Wartość budżetu nie została ujawniona....

Zakłady Piwowarskie “Głubczyce” SA powierzyły obsługę strategiczno-kreatywną i mediową marki piwa Hammer grupie kreatywnej Taxi. Wartość budżetu nie została ujawniona. Kampania przygotowana przez grupę kreatywną Taxi będzie miała charakter regionalny, kroczący i docelowo obejmie zasięgiem całą Polskę. Prawdopodobnie wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamy zewnętrznej i radio. Dokładny termin kampanii nie jest jeszcze znany. Piwo marki Hammer należy do kategorii piw mocnych i jest pozycjonowane na niższej półce cenowej. Hammer jest dostępny w sieciach supermarketów. Marka Hammer jest sponsorem grupy bokserskiej Hammer Knockout Promotion, w której walczą m.in. Krzysztof “Diablo” Włodarczyk i Maciej Zegan. Przekazanie obsługi reklamowej odbyło się bez przetargu. Dotychczas klientami grupy kreatywnej Taxi były m.in. firmy Kotlin oraz Berlin Chemie/Mennarini Group. (PR)