Kraj

Średnia sprzedaż "Men's Health" przekroczyła planowany próg 60 tys. egzemplarzy

Według danych Motor-Presse Polska pochodzących ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż miesięcznika "Men's Health" od momentu pojawienia się na...

Według danych Motor-Presse Polska pochodzących ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż miesięcznika “Men’s Health” od momentu pojawienia się na rynku w grudniu 2003 r. wyniosła 79 323 egz. przy zakładanej sprzedaży na poziomie 60 tys. Całość nakładu w tym okresie sprzedawano bez dodatków reklamowych. Wpływy z działalności reklamowej na łamach “Men’s Health” zgodnie z danymi Expert Monitora w I półroczu br. wyniosły 5,3 mln. zł. Wsparcie reklamowe tytułu przygotowane przez samo wydawnictwo opierało się głównie na materiałach POS w punktach sprzedaży. Wrześniowy numer promowano dodatkowo trzydniową kampanią telewizyjną. “Men’s Health” zastąpił z końcem ub.r. wydawany przez Motor-Presse Polska miesięcznik “Forma”. (TO)