Kraj

Publicis SanofiLab przygotował najnowsze reklamy marki leków No-Spa

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął kampanię reklamową rozkurczowego leku OTC No-Spa. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu. Grupą docelową reklamy są...

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął kampanię reklamową rozkurczowego leku OTC No-Spa. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu. Grupą docelową reklamy są kobiety w wieku 25-49 lat. Strategię i kreację kampanii przygotował Publicis SanofiLab, specjalny zespół stworzony przez Publicis do obsługi koncernu. Autorami kreacji są: Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny, Małgorzata Wójcicka, art director, Rafał Kuźma, art director, oraz copywriterzy – Ewa Nowacka i Marek Skwarski. Spot reklamowy został nakręcony na tatrzańskim szlaku prowadzącym na Halę Gąsienicową. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland. Spot reklamowy emitowany jest m.in. w stacjach: Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4 i TVP3. Wysokość budżetu reklamowego oraz długość trwania kampanii reklamowej nie zostały podane. (JD)