Agora SA opracowuje nową makietę “Gazety Wyborczej”. Jej autorem będzie Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny pionu czasopism spółki. Nowa makieta zostanie wprowadzona w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Dokładny termin jej wprowadzenia nie został podany. Dzięki nowej makiecie dziennik ma stać się bardziej uporządkowany, a przez to atrakcyjniejszy. Tytuły artykułów mają mieć charakter czysto informacyjny, a teksty mają być łatwiejsze w odbiorze. Wydawca planuje również rozbudowę działu graficznego gazety, ale szczegółów tego projektu na razie nie ujawnia. Dotychczas dyrektorem artystycznym “Gazety” był Krzysztof Trusz. Jak powiedział Piotr Pacewicz, z-ca redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”, Trusz obecnie pracuje nad nową formułą piątkowego dodatku “Co Jest Grane”. Z danych ZKDP za lipiec br. wynika, że średnia sprzedaż “Gazety” wyniosła 414,8 tys. egz. i była o 9,9 proc. wyższa niż rok wcześniej. Średnia sprzedaż dziennika od I do VII br. osiągnęła poziom 439,6 tys. egz. (JD)