Kraj

Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku [wideo]

W kampanię zaangażowane są: VML, Flota Filmowa i Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0wk7KQXgYSY%22%7D
Ruszyła pierwsza od lat kampania bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, której celem jest wzmocnienie wizerunku mBanku w segmencie korporacji oraz małych i średnich firm. Ideą spotu jest pokazanie – poprzez metaforę obrazu – kompleksowości mBanku jako partnera biznesowego.

Kampania będzie prowadzona w najbliższych tygodniach w TVN24 i TVN24 BiS, Polsat News i Polsat News 2. MBank obecny będzie również w Radiu Tok FM i Trójce oraz w internecie. Reklamy prasowe ukażą się z kolei w “Polityce”, “Pulsie Biznesu”, “Newsweeku” i “Forbesie”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.