Kraj

Frugo Water dostanie solidne wsparcie

Wejście marki w nową kategorię wesprze trzymiesięczna kampania 360 stopni.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 1 czerwca, marka Frugo z portfolio FoodCare weszło w nowy segment – wód smakowych.

W ciągu najbliższych trzech miesięcy (czerwiec, lipiec i sierpień) sprzedaż Frugo i Frugo Juicy Water będzie wsparta działaniami reklamowymi opracowanymi w strategii 360 obejmującej telewizję, internet i OOH. Kampania zaplanowana jest na okres czerwca, lipca i sierpnia br. Będzie obejmowała serię spotów poświęconych klasycznym napojom Frugo oraz nowości – Frugo Juicy Water. Za kreację odpowiada agencja Grey, a zakup mediów – Foodcare i DM Intermedia.

Hasłem kampanii jest „Frugolution”, które ma wyrażać bunt przeciwko sztuczności, sztywnym zasadom, nudzie i presji otoczenia. Jak informuje nowe biuro prasowe marki (Compass PR, wcześniej – BrandLab), działania skierowane są do młodych ludzi, indywidualistów, którzy lubią się wyróżniać.