Kraj

Liberty Group rozpoczyna realizację programu edukacyjnego dla Finlandia Polska

Agencja public relations Liberty Group rozpoczyna program edukacyjny pod hasłem "Jak zostać prawdziwym barmanem". Program adresowany jest przede wszystkim do...

Agencja public relations Liberty Group rozpoczyna program edukacyjny pod hasłem “Jak zostać prawdziwym barmanem”. Program adresowany jest przede wszystkim do prasy typu life style i prasy branżowej (alkoholowej i handlowej). Akcja realizowana jest na zlecenie Finlandia Polska we współpracy z Międzynarodową Szkołą Barmanów i Sommelierów w Warszawie (jedyna tego typu placówka w Polsce). Program polega m.in. na udostępnianiu mediom przepisów na koktajle autorstwa najlepszych polskich barmanów i informacji o trunkach Finlandia Polska. Przewidziane są także konkursy i inne ciekawostki. Projekt związany jest przede wszystkim z launchem nowej butelki i odświeżeniem wizerunku Finlandia Vodka, ale ma także dotyczyć innych marek z portfolio Finlandia Polska. Pierwsza faza akcji edukacyjnej będzie trwała pół roku. (TW)