Kraj

Znamy rezultaty konkursu Telemarketer Roku

Ogłoszono wyniki siódmej edycji konkursu branży contact center Telemarketer Roku organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Nagrody przyznano w sześciu kategoriach konkursu głównego na Telemarketera Roku oraz wybrano najlepszy projekt contact center realizowany z wykorzystaniem telefonu Złotą Słuchawkę. Rada Programowa Konkursu wraz z portalem branżowym Callcenternews.pl uhonorowała tytułem Ambasadora Call Center konsultanta – autora artykułu najlepiej promującego pracę w tym trudnym zawodzie.

W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 178 konsultantów telefonicznych. W pierwszym etapie konkursu członkowie jury mogli zdalnie odsłuchać i ocenić 1064 zgłoszone rozmowy konsultantów. W drugim etapie najlepszych 24 telemarketerów realizowało zadania konkursowe według scenariusza przygotowanego przez jury.

Złotą Słuchawkę za najlepszy projekt call center odebrało contact center PZU za projekt Laboratorium Innowacyjnej Obsługi Klienta. Wyróżnienie otrzymała firma Orange Customer za projekt Winning Team. Projekt contact center PZU został automatycznie zakwalifikowany do europejskiego konkursu branży call center organizowanego przez European Confederation of Contact Centre Organisations, którego finał odbędzie się na jesieni tego roku.

W tej edycji po raz pierwszy wspólnie z portalem Callcenternews.pl wybrano Ambasadora Call Center. Została nim Cecilia Całczyńska z Groupona – autorka najlepszego artykułu o pracy w call center pt. “Zaczęłam słuchać innych”.

Wyniki poszczególnych kategorii:

Sprzedaż inbound

Telemarketer Roku – nie przyznano

Wyróżnienie – Karolina Guzowska, Sitel

Sprzedaż outbound

Telemarketer Roku – nie przyznano

Wyróżnienie – Karolina Mazur, Alior Bank oraz Michał Wiśniewski, Telmon

Obsługa klienta

Telemarketer Roku – Dagmara Szupke, Centrum Bankowości Bezpośredniej

Wyróżnienie – Monika Grabowska, Bank BPH

Help desk

Telemarketer Roku – Dariusz Formella, Bank BPH

Wyróżnienie – Filip Szczeciński, Centrum Bankowości Bezpośredniej

Windykacja

Telemarketer Roku – Zdzisław Kampiński, Best

Wyróżnienie – Piotr Kulicki,  Bank BPH, oraz Damian Wiśniewski, Bank BPH

Inne projekty

Telemarketer Roku – Agnieszka Jarczewska, Santander Consumer Bank

Wyróżnienie – Damian Markiewicz, Bank Credit Agricole

Ambasador Call Center

Cecilia Całczyńska, Groupon

Konkurs Altar Sell Surfing

Dariusz Formela, Bank BPH

Patronem medialnym konkursu Telemarketer Roku jest “Media & Marketing Polska”.