M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MSLGroup wzmacnia retail

Katarzyna Woźniak | 17 czerwca 2015, 06:00

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

MSLGroup powiększa zespół retail o trzy nowe osoby: Rafała Niczypora, Michała Kubajka i Magdalenę Michniewską.

MSLGroup Retail to zespół konsultantów o różnorodnych specjalizacjach ukierunkowanych na specyfikę sieci handlowych. W portfolio agencji znajdują się marki takie jak Leroy Merlin, Castorama czy Bomi. Od 8 lat największym klientem retailowym agencji jest Carrefour Polska. MSLGroup zapewnia kompleksową obsługę PR we wszystkich obszarach komunikacyjnych tej największej sieci sklepów detalicznych w Polsce.

Rafał Niczypor objął stanowisko account directora i jest odpowiedzialny za doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej marki Carrefour. Ma blisko 20 lat doświadczenia w PR. Specjalizuje się w obszarach zarządzania reputacją, komunikacją zmian, a także issue management. Przez ponad 7 lat był dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji Edelman Polska, prowadził także zespół Corporate PR & Public Affairs w On Board PR. Ma na swoim koncie nadzorowanie, planowanie i realizację projektów dla m.in. RWE, PKO BP, Allianz Bank, MetLife Amplico, HP, Rolls-Royce, Chevron, UPC. Wcześniej w British Sugar Overseas był odpowiedzialny za budowę wizerunku korporacyjnego marki, a także relacje z mediami oraz komunikację wewnętrzną.

Michał Kubajek objął stanowisko account directora i koordynuje pracę zespołu komunikacji korporacyjnej Carrefour. Ma ponad 10 lat doświadczenia w przygotowywaniu strategii i realizacji działań z zakresu komunikacji korporacyjnej w branży retail. Specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji zewnętrznej (korporacyjnej, kryzysowej, produktowej, działań CSR oraz inwestycyjnej). Jego doświadczenie zawodowe to ponad 6-letnia praca w Tesco, gdzie między innymi pełnił funkcje rzecznika prasowego i szefa marketingu galerii handlowych.

Magdalena Michniewska objęła stanowisko senior advisora i prowadzi projekty public affairs marki Carrefour. Przez 17 lat pracowała w Misji Ekonomicznej Ambasady Francji w Polsce. Zdobyła wiedzę z zakresu specyfiki francuskich firm w obszarze wielkiej dystrybucji. Tworzyła i realizowała strategie komunikacyjno-promocyjne dla wydarzeń wspierających współpracę między biznesem francuskim i polskim.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,