Kraj

Promocja oleju Kujawski wspierana intensywną kampanią w TV

ZT Kruszwica SA, producent m.in. oleju Kujawski, przygotował promocję konsumencką wspierającą sprzedaż tej marki. Na korkach butelek nadrukowano specjalne kody...

ZT Kruszwica SA, producent m.in. oleju Kujawski, przygotował promocję konsumencką wspierającą sprzedaż tej marki. Na korkach butelek nadrukowano specjalne kody i numer telefonu, pod który konsumenci mogą zgłaszać swoje wygrane – nagrodami są bony towarowe o nominałach 200, 650, 750, 1110 i 1350 zł (łącznie 500 bonów), które można zrealizować w sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD Avans, oraz gadżety firmowe. Promocja konsumencka Kujawskiego będzie trwała do 15 grudnia br. Wsparciem reklamowym promocji jest kampania w głównych stacjach telewizyjnych zrealizowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy MediaCom Warszawa, która będzie prowadzona we wrześniu i listopadzie br. (o jej planach pisaliśmy już w DS “MMP” 16 sierpnia), a także materiały POS w sklepach i kampania w internecie. (MB)