Kraj

K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal

K2 na zlecenie Coty Polska zrealizowała cykl eventów w galeriach handlowych w sieci Sephora.

K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal
Agencja K2 na zlecenie Coty Polska zrealizowała szereg eventów w ponad 40 galeriach handlowych w całej Polsce we współpracy z siecią perfumerii Sephora. Zespół animatorów promował najnowszy zapach Calvin Klein Reveal przy wykorzystaniu mediów społecznościach. Główna oś komunikacji prowadzona była w kanale Tinder, gdzie założono specjalne profile dla teamów animujących. Osoby te wchodziły w interakcję z użytkownikami i za pomocą aplikacji miały w zmysłowy i ciekawy sposób zachęcać do wzięcia udziału w wydarzeniu oraz przetestowania nowego zapachu.
Wydarzenia realizowano w maju 2015 r. na terenie całej Polski. To pierwsza realizacja K2 dla Coty Polska, która jest wynikiem wygranego konkursu ofert. Marki zamierzają kontynuować współpracę i poszerzać ją o kolejne niestandardowe działania.