Kraj

K2 autorem nowej kampanii PGE [wideo]

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii do wszystkich kanałów komunikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOD31MmrUNkg%22%7D
Agencja interaktywna K2 w ramach współpracy z marką PGE prowadzi kampanię pod hasłem: “Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania obejmują pięć osobnych linii strategiczno-kreatywnych, poświęconych pięciu rynkom energetycznym. Na całość składa się: spot TV, spot radiowy, spot kinowy, VoD, landing page www.zapewniamyenergie.pl, materiały OOH, w tym billboardy i CLP, kampania display, materiały BTL. Opracowywana jest również akcja ambientowa.

Kampania potrwa do końca wakacji.

Media dla PGE planuje i kupuje ZenithOptimedia Group.