Kraj

Maria Kulawik brand managerem Radia Zet Chilli

Będzie też wspierać zespół działu promocji przy działaniach na rzecz Radia Zet.

Maria Kulawik dołączyła do zespołu działu promocji Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia Zet Chilli.
Będzie odpowiadać za komunikację marketingową marki. Ponadto ma wspierać zespół działu promocji Eurozet przy działaniach na rzecz Radia Zet.
Maria Kulawik od 2008 r. związana jest z marketingiem. Pracowała między innymi w Randstad Poland i Grupie Generali. Ostatnio była starszym specjalistą ds. marketingu w Banku BGŻ (obecnie BNP Paribas), gdzie odpowiadała m.in. za kampanie ATL i BTL podległych produktów, brała udział w planowaniu, przygotowywaniu i nadzorowaniu kampanii reklamowych banku oraz koordynowała badania marketingowe.
Eurozet jest grupą radiową, w jej skład wchodzą takie stacje radiowe jak: Radio Zet, Radio Zet Chilli, Radio Zet Gold, Antyradio, Radio Plus i Planeta.fm (stacja internetowa), a także Studio Zet oraz RRM Dom Sprzedaży Radia. Eurozet jest również wyłącznym przedstawicielem 51 stacji Pakietu Niezależnych na ogólnopolskim rynku reklamy. Eurozet istnieje od 1993 r.