Dom mediowy Zenith Media zajmie się obsługą mediową Domu Wydawniczego “Życie”, wydawcy dziennika “Życie”, przy okazji kampanii tytułu, która ma wystartować na początku października br. Zenith Media zostało wyłonione w przeglądzie ofert. Ich liczba i nazwy domów mediowych biorących udział w przeglądzie nie zostały podane przez wydawcę “Życia”. Kreację kampanii “Życia” przygotowuje agencja reklamowa DougFaberFamily. Równocześnie z kampanią ma wystartować nowa makieta dziennika. Dom Wydawniczy “Życie” cel planowanej kampanii charakteryzuje podwójnie: prosprzedażowy i wizerunkowy. Poziom sprzedaży, jaki “Życie” – wg wydawcy – powinno osiągnąć, wynosi 50 tys. egzemplarzy. W tej chwili, według nieoficjalnych informacji, rozpowszechnianie płatne “Życia” wynosi od kilkunastu do 20 tys. egzemplarzy. Tytułu nie ma w ZKDP. (KP)