Kraj

Zenith Media zajmie się obsługą mediową dziennika "Życie"

Dom mediowy Zenith Media zajmie się obsługą mediową Domu Wydawniczego "Życie", wydawcy dziennika "Życie", przy okazji kampanii tytułu, która ma...

Dom mediowy Zenith Media zajmie się obsługą mediową Domu Wydawniczego “Życie”, wydawcy dziennika “Życie”, przy okazji kampanii tytułu, która ma wystartować na początku października br. Zenith Media zostało wyłonione w przeglądzie ofert. Ich liczba i nazwy domów mediowych biorących udział w przeglądzie nie zostały podane przez wydawcę “Życia”. Kreację kampanii “Życia” przygotowuje agencja reklamowa DougFaberFamily. Równocześnie z kampanią ma wystartować nowa makieta dziennika. Dom Wydawniczy “Życie” cel planowanej kampanii charakteryzuje podwójnie: prosprzedażowy i wizerunkowy. Poziom sprzedaży, jaki “Życie” – wg wydawcy – powinno osiągnąć, wynosi 50 tys. egzemplarzy. W tej chwili, według nieoficjalnych informacji, rozpowszechnianie płatne “Życia” wynosi od kilkunastu do 20 tys. egzemplarzy. Tytułu nie ma w ZKDP. (KP)