Rozpoczyna się wakacyjna kampania Fiata 500X. Działania będą prowadzone głównie w telewizji i internecie. Dodatkowe wsparcie zostanie przeprowadzone w prasie oraz kinie.
Kampania telewizyjna wykorzysta najpopularniejsze wśród potencjalnych klientów Fiata stacje ogólnopolskie – TVP1, oraz TVP2 – a także 64 stacje tematyczne. Łącznie wyemitowanych zostanie ponad 6,6 tys. spotów. Kampania telewizyjna dotrze do ponad 3 mln potencjalnych nabywców Fiata 500X.
Równolegle do TV odbywać się będzie kampania online za pomocą działań zasięgowych, kontekstowych, social, performance, mailing, wideo oraz mobile. Dodatkowo w sposób ciągły prowadzone będą działania SEM w wyszukiwarce Google, a także kampania leadowa, której celem jest generowanie zapisów na jazdy próbne.
Akcja potrwa do 19 lipca br.
Kreacje dla Fiata przygotowuje Leo Burnett. Media planuje i kupuje Maxus.