Kraj

Desperados wprowadza "nocny" wariant piwa

Na rynek trafia Desperados Nocturno i otrzyma marketingowe wsparcie.

Desperados wprowadza "nocny" wariant piwa
Marka piwa Desperados (Grupa Żywiec) poszerza portfolio o letni wariant Desperados Nocturno. To światowa premiera produktu i specjalny smak przeznaczony na polski rynek.

Połączenie piwa i tequili zostało wzmocnione smakiem blended spirits. To miks ciemnego rumu wytwarzanego z trzciny cukrowej i mezcalu – meksykańskiej wódki z agawy.
W lipcu i sierpniu Desperados Nocturno wyruszy śladami letnich imprez i pojawi się w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. W specjalnej strefie Desperadosa Nocturno będzie można poznać nowy wariant.
Akcja rozpoczyna się podczas festiwalu Open’er Festival. Strefy Desperadosa będa znajdowały się również w największych polskich miastach i wakacyjnych miejscach. 
Wprowadzenie nowego wariantu marki wspierać będzie kampania prowadzona we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, internecie, prasie i mobile, a także na nośnikach outdoorowych i w punktach sprzedaży.
Desperados Nocturno to trzeci, obok Desperados i Desperados Red, wariant marki. Od początku lipca dostępny jest w sklepach w całej Polsce w opakowaniach: butelkach 400 ml oraz puszkach 500 ml. Zawartość alkoholu – 6 proc.