Kraj

Topex rusza z letnią kampanią

Producent narzędzi startuje z telewizyjną kampanią, która potrwa w telewizji dwa tygodnie.

Topex rusza z letnią kampanią
Wystartowała kolejna kampania marki Topex, jednego z najważniejszych graczy na polskim rynku narzędziowym i dostawcy w Europie Środkowo-Wschodniej. Kampania w TV potrwa dwa tygodnie. Na antenach TVP, Polsatu oraz stacji tematycznych zostanie wyemitowanych ponad 3 tys. spotów. Zaplanowane zostało także wsparcie online: kampania banerowa, VoD oraz działania w mediach społecznościowych.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku marki jako solidnej, godnej zaufania i w przystępnej cenie.
Adaptację spotu na potrzeby kampanii przeprowadziły agencje What oraz Play Production. Za zakup mediów i działania online (display) odpowiada Arena Media Communications, działania w social media realizuje Socialyse, zaś działania public relations wspiera Havas Sports & Entertainment.