Kraj

Grupa Radiowa Time z nowym cennikiem reklamowym

W związku z rosnącą słuchalnością stacji Radia Vox FM i sieci Eska Grupa podnosi ceny reklam średnio o 14 proc.

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam dla Radia Vox FM, poszczególnych stacji lokalnych Radia Eska i Eska Rock Warszawa. W związku z tym zmieniają się również ceny pakietów: Sieć Eska i Total Time. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 lipca 2015 r.

Radio Vox FM od grudnia 2013 r. nadaje na częstotliwościach Radia Eska Rock i jest dostępne w 18 miastach w Polsce. Biuro prasowe zapewnia, że zmiana formatu muzycznego na Adult Disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna w znaczący sposób wpłynęły na wyniki słuchalności stacji i wzmocnienie jej pozycji na rynku. Według ostatnich wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia Vox FM w grupie All 15+ w fali marzec-maj 2015 wynosi 4,3 proc. (wzrost z 3,4 proc. osiągniętego w 2014 r. w fali lipiec-wrzesień 2014), co oznacza 27-procentowy wzrost w porównaniu ze wskazanym okresem z 2014 r., kiedy to nastąpiła ostatnia zmiana cen. W związku z  tym Grupa Radiowa Time podjęła decyzję o podwyższeniu cen reklam w Radiu Vox FM, w pasmach 6-20 od poniedziałku do niedzieli, średnio o 14 proc.

W związku ze zmianą cen wyżej wymienionych stacji zmienia się także cena reklam pakietu Total Time, która w pasmach 06:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli wzrasta średnio o 7,5 proc. Zmianie ulegają także cenniki pakietów lokalnych, obowiązujących na poszczególnych rynkach.