M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wizz Air prowadzi silne wsparcie w Europie

Maciej Florek | 26 czerwca 2015, 06:00

Kampania rebrandingowa obejmuje również Polskę. Przygotowały ją Fenomem i PHD Media Direction.

Po 11 latach bez zmian w pozycjonowaniu i identyfikacji marki Wizz Air podjął decyzję o potrzebie nowej koncepcji na brand. Fenomem, polska agencja obsługująca Wizz Air globalnie od strony kreatywnej i w realizacji kampanii w internecie, wraz z domem mediowym PHD Media Direction odpowiada za wdrożenie rebrandingu marki na 15 rynkach (Polska, Szwecja, Norwegia, Bułgaria, Macedonia, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Wielka Brytania, Włochy, Węgry, Rumunia). Nowy brandbook został stworzony przez brytyjską agencję brandingową Future Brands, m.in. na bazie insightów opracowanych i dostarczonych przez Fenomem.

Nowa komunikacja Wizz Air "Witaj w świecie nowych możliwości“ ("Welcome to the World of Opportunity") rozpoczęła się 19 maja br. od wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej marki i szerokozasięgowej, jednodniowej kampanii w internecie z wielką promocją dla klientów "drugi bilet gratis“. W kolejnym etapie włączona została kampania telewizyjna w Polsce – najpierw z wykorzystaniem wizerunkowego spotu 30-sek., a następnie z komunikatami 20- i 10-sekundowymi o benefitach i promocyjnych kierunkach.

Kampania jest emitowana we wszystkich stacjach wielkiej czwórki uzupełnionych kanałami tematycznymi. Równolegle na sześciu rynkach – w Polsce, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie – zrealizowana została kampania outdoorowa.

Pierwszy etap kampanii potrwa do końca czerwca.

Czytaj więcej na temat: , , ,