Kraj

Nestea zostaje przy stewii

Marka z portfolio Coca-Coli prezentuje nowy spot, który eksponuje zawartość naturalnych składników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfxKFqDtQlIY%22%7D
Marka napoju herbacianego Nestea z portfolio Coca-Coli zaprezentowała nowy spot, który ma podkreślać naturalny charakter napoju. Emisja związana jest z pojawieniem się w sklepach Nestea Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Spot to kolejny etap wielomiesięcznej kampanii “Weź łyk wolności!” (MMP24 z 21 maja), w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia dla naszego dobrego samopoczucia.
Dodatkowo marka poszerza ofertę o kategorię Black Tea. Do niedawna jedynie Nestea Green Tea były słodzone ekstraktem z liści stewii.

Wraz z pojawieniem się nowości z dodatkiem ekstraktu z liści stewii w telewizji rozpoczęła się emisja 10-sekundowego spotu podkreślającego naturalny charakter składników napojów herbacianych Nestea. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w największych portalach wideo w internecie.
Naturalny charakter napoju mają również podkreślać specjalne materiały POS. Marka otrzyma silne wsparcie w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz poprzez działania PR skierowane do mediów i blogosfery.

Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Materiały POS przygotował Fortis. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.