Marka napoju herbacianego Nestea z portfolio Coca-Coli zaprezentowała nowy spot, który ma podkreślać naturalny charakter napoju. Emisja związana jest z pojawieniem się w sklepach Nestea Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Spot to kolejny etap wielomiesięcznej kampanii “Weź łyk wolności!” (MMP24 z 21 maja), w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia dla naszego dobrego samopoczucia.
Dodatkowo marka poszerza ofertę o kategorię Black Tea. Do niedawna jedynie Nestea Green Tea były słodzone ekstraktem z liści stewii.
Wraz z pojawieniem się nowości z dodatkiem ekstraktu z liści stewii w telewizji rozpoczęła się emisja 10-sekundowego spotu podkreślającego naturalny charakter składników napojów herbacianych Nestea. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w największych portalach wideo w internecie.
Naturalny charakter napoju mają również podkreślać specjalne materiały POS. Marka otrzyma silne wsparcie w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz poprzez działania PR skierowane do mediów i blogosfery.
Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann. Materiały POS przygotował Fortis. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.